BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 19 June 2015

Hot

Assalamualaikum dan hai :)

so today is the 2nd Ramadhan. Uish tk sedar dh dua hari kita berpuasa hahahaha alhamdulillah semuanya brjalan dgn lancar. Ok ramadhan kali ni sedih sikit sbb tkde huda *sedih* tkpelah gua tetap kena teruskan hidup gua gak an? Ish dhla tk boleh pergi bazaar kt matrik yg ad lah makanan sikit buat makanan nk makan lepas terawih kt prep kan? Tp tahun ni tk dpt ei sedihnyaaaaaaaaa *nangis*. Hahahahaha ok first week ni pun banyak gak ah result mid term yg dh dpt and semuanya mmg tk boleh dibanggakan *nangis lagi* ok tknk ckp pasal result. Hahaha aku nk update blog ni sbb nk lepas geram je ei sumpah geram sangat. Maaplah kalau korang baca mcm sakit hati tp hahaha ntahlah lantak ah.


ok lets start. WEH PEREMPUAN KAU INGAT KAU HOT LAWA KE HAPE? KAU INGAT SEMUA BUDAK LELAKI NK USHA KAU? JANGAN PERASAN LAWA SANGAT LAH GILA! TENSION AKU TENGOK KAU. Weh sumpah aku bengang spesis yg "weh tknklah nnti DIA nmpk" " wei jgnlah malulah nnti apalah DIA kata" "wehh maluuu". Kau nk ckp ayat ayat ni boleh tp agak ah tgklah keadaan. Tkknlah time kau tgh jlnkan amanah kau pun kau nk malu and perasan org usha kau?! As example kau tgh nk agih mknn as prefect kt student lain tp kau malu nk bangun yg kononnya capub takut budk laki lain nmpk. Baik takyah jd prefect weh. Dh tau yg prefect ni mmg capub bla bla bla tp malu and nk gak jd prefect. Sumpah aku menyampah and tk suka sgt. Lagi satu kau jgnlah nk bwk perangai malu tk brtempat kau ni time kau jgn manusia lain yg mmg desperate nk buat smthing. Tk kesian ke kt dia? Nnti apa apa jd bnda yg tk patut kt dia tak pasal pasal.

So apa yg aku ckp ni maybe kasar sikit tp ntahlah aku just bgtau apa yg aku rasa. Sbb semalam aku mmg bengang dgn manusia yg bajet lawa hot tk bertempat ni ei aku usha je dia mmg panas hati gua beb.

hahahaha ntah mcm pointless je post kali ni so bye uolls :)

0 cAkAp - cAkAp: