BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 9 June 2015

New

Assalamualaikum and hai.


Aku delete semua post sbb rasa kelakarlah pulak post dr zaman hm kanak kanak ribena sunquick yg kalau bebudak igop ni jumpa blog aku kompem kena gelak hahahahahahahahahahahahahahahahahaha aku yakin tu. And knp aku muncul balik kt blogger ni? Sbb aku rasa ramai kwnkwn aku yg bukak blogger and jd hot setap ehekehek. Bukan nk jd hot setap gak just senang aku nk comment nk spam blog diaorang nnti hihihihi *gelak jahat to cover ayu*

And lets throwback cemana aku boleh nk buat blog dedulu. Its first start w my abang ade blog and aku suka gak usha blog dia sbb boleh update pasal ank dia yg awh cute weh srs. And one day dia approach aku utk ajak join blogger. Aku pun ikut mcm "hm ok gak buat blog ni an". And dia ajar ajar and created ah blog ni. Srs talk belambak post aku yg merapu nauzubillah hahahahahaha post lagu korea lah apa lah ((fyi i minat korea dr kecik lagi k hahahahah)). Tk ketinggalan jugak post pasal gaduh dgn kwn tak puas hati sana, sini, situ, here, there. And paling kelakar aku rasa post pasal apa yg aku teringin nk beli. WEH SUMPAH KELAKAR HAHAHAHAHA. Mmg zaman bebudak tu weh sumpah tak tipu huhu. Dedulu aku ingat ah cemana nk hias blog and skrg hm lantak ah aku biarkan jelah blog ni mcmni sbb aku malas nk biarkan mata i berpinar baca code code jadah semua tu srs. Dulu blog aku ni simple layout je tp adlah seorg sedare aku nk hiaskan and aku allowed her to decorate this blog and jd mcm yg korg dh baca nilah.

And sbb ni first post aku lepas aku delete semua post lets taaruf. Nama yg diberi and diterima dgn hati terbuka is--- Nor Fatihah binti Wan Pani. *wan pani? Wahh nama bapak kau *unik seyh *nama bapak kau je yg lain weh haa tu feedback yg aku dpt bila org dgr nama aku. Srs weh nama ayh aku ni unik and its make me feels unique. Sbb apa? Sbb its make me feel different from others fatihah out there yg aku yakin dan amat pasti nama fatihah belambak lambak kt luar sana ***kt sekolah aku pun brlambak weh*** Ok lets continue. Aku dh alhamdulillah 16 tahun bernyawa di bumi allah and aku ni anak bongsu dr 7 org ank wan pani hahahaha. So sudah semestinya ank manja huhuhuhuhuhuhu. Dh naik form 4 ni aku decide nk amik account. Why accounting? Sbb aku nk cabar diri aku. Sbb aku rasa kalau amik pure science aku rasa mcm its too basic and yeah aku nk cabar diri aku. Kalau aku pikir pikir balik, aku ni bukan minat business pun weh srs tak minat langsung tp sbb aku minat nombor. Aku suka kira nombor srs aku suka sgt sbb tulah aku amik account. ((Feeling bila buat kunci kira-kira and dpt balancekan kredit dgn debit mmg puas beb))

Hahaha and aku skrg menuntut ilmu di SBPI Gopeng also known as IGOP. Sekolah agama yg banyak bg aku kesedaran betapa jauhnya aku dgn islam. Even bg aku sekolah ni tk brpa ketat sgt mcm sekolah sekolah agama lain sbb yelah sbp ni asyik pentingkan sains je.

And nxt yr aku espiyem beb. So doakan aku berjaya dpt 10 stret A plus k. aku rasa tu je kut utk post kali ni hahaha kita tgk brpe tahun lagi br aku nk post balik kt blogger ni.

Well said lah kan sbb skrg dh belambak apps baru mcm twitter instagram whatsapp wechat yg buat org tinggalkan blogger facebook myspace apa semua. Btw, aku salutelah kt org yg brtahan kt blogger ni weh srs aku salute sangat.

last but not least, sorry kalau ad yg tk best. 


Assalamualaikum semua.


 *updated while listening to Arctic Monkeys- 505

0 cAkAp - cAkAp: