BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 23 October 2015

Periksa, Bersih dan Hormat

assalamualaikum and hai gais.

its been a few weeks didnt feel the home breeze ahaha. after the last unbenefitial post hahaha yg cecuri post kt ps igop ritu.

so cuti kalini apa yang aku nk ckp? korang hadap jelah sbb sumpah lagi mengaku aku mmg tkde bakat dalam menulis *i dont even care* hahahahaha

EXAM WEEKS.
paling seram bagi students *kut
ramai yg stay up
struggle gegila
every day table's changed a lot
less talking
focus
tk buang masa
buat benda ap semua nk rushing nk cepat sbb nk study
and semua ni akan bwk korang semua to ----- stress

yeah stress yg bg effect tknk mkn, kerja nk marah je, benda simple sekecil kuman yg sebelum ni selalu je org buat tp tetiba nk marah marah. small matters lah sis leks dh ah.

haha nk ckp pasal apa ek td? dh lupa. jap nk ingat
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

haaa exam! apabendalah boleh masuk tajuk stress ni *emoji mata ketepi*
korang sedar tak waktu exam ni korang dh lari banyak act from Allah. tak semua sbb ad certain students yg time exam ni lagilah dia dekat dgn Allah. yg spesis time examlah dia baca Al-Quran solat sunat bla bla bla TIME EXAM JE k time exam time hari biasa dia tk buat. i think this kind of people bukan hipokrit or what. at least dia ad kesedaran untuk ingat Allah is the main directors of his/ her life. ini tidak exam ke apa ke kau leks je redah je tak ingat kat Allah at all. haha this kind of people ntahlah tak tau nk ckp cemana sbb aku bukan jenis yg tegur org. tak reti nk tegur orang act.

. . . . . .

oklah nk ckp psal benda lain pulak.
apa pentingnya kebersihan?
bila dduk hostel dlm satu dorm yg ad 16 orang ad form 1 sampai form 5 kau faham tak perasaan dia bila dorm bersepah baju bergantung sampah merata
aku faham tu TAPI as seniors nk tegur tak kisah. sbb tu mmg kesalahan kitaorang tapi tegurlah bebaik. tak perlu ku memarah sampai orang lain tau and orang lain cop dorm tu kotor. whattheeeeeeeeffffff? *maaf rude*
bila keadaan dh buruk and apa yg anda buat tu lagi memburukkan keadaan.
tapi alhamdulillah semua dh settle semua dah okay.

. . . . . . .

kenapa aku selalu kurang ajar dgn certain people?
oklah tgk mcmana org yg aku kurang ajar tu.
dia hormat org lain tk?
dia ok tak?
aku takkan bersikap mcmni kalau kau tak start everything dulu.
hahaha itu aku
aku juga someone yg susah percaya orang
jgn nk tipu aku atau kau yg akan terpedaya dgn aku nnti

saje je bgtau hahahahahahaha
so beware ah
who cares kalau pasni org nk ckp "apa fafa ni post mcmtu" "fafa ni cari pasal kepe?"
dah tutup mulut korang sbb this is who am i

hahahaha cari pasal lagi. kalau kena bash matilah kau faa..

all the best exam to SPM candidates and kengkwn 1216 yg masih berjuang diagnostik 4 subjects left gais

adios

0 cAkAp - cAkAp: