BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 9 November 2015

Freedom

Assalamualaikum and hai.

So sekarang dh habis diagnostic
Peh heaven
Freedom
Dh tk belajar tp dpt result yang confirm kelaut hanyut di lautan yang luas then karam tanpa ditemui. Peh tragis gila

Freedom untuk tidur dlm kelas lepak ps tgk movie baca movie tidur maan tidur lepak  makan megi sampai lebam hewhewhew
Jangan kau ingat kau freedom. Kau kena ingat juga peraturan sekolah juga paling penting peraturan Allah k.

Tengok movie
Sebab bwk phone dikira sbg haram, kami ada yang bawak laptop. Wallah major yang bawak dak dak kelas razi dan zahrawi *account and technical stream – konon konon nk buat kerja kursus*
Tp dak kelas kindi juga maari bwk jugak *science stream*
Apa function bwk laptop? Tgk movie berjemaah lah hehehehehehehehehehehehe

--tp bg pndpt aku sama je salah dia bwk laptop dgn bwk phone ni—

Pagi petang malam tgh malam hadap movie tk tentu hala. Semua dorm form 4 majornya tetiap malam terutamanya jumaat and sabtu malam confirm dh light off plus ttup pintu tgk movie. Kinda funny beb. Semua genre movie dh tgk tp paling win cerita hantu. Gigih nk tengok even takut. Selalu tgk cerita hantu sampai aku dh bosan hadap muka hantu ni. Dh tau dh mana and bila hantu tu nk muncul. Tp dlm dorm aku ade peraturan. Nk tgk cerita hantu tgk waktu siang je. Don’t you ever wanna see it in the night. Utk langkah brjaga jaga.. biasalah dduk asrama. Bukan kita je yg ada kt dlm dorm tu kan? Tu dorm aku jelah. Dorm lain depa bedal je cerita hantu memalam. Rasa tklut ttup tidur dulu sambung esok. Typical heh.

Selain movie, novel juga menjadi kegilaan. Yang menjadi rebutan lagi terhangat di pasaran ialah novel fixi, urban dan yang seangkatan dgnnya. Biasalah bebudak zaman sekarang…

Ada pulak supplier novel fixi sbb dia ni ahli fixi so apalagi kenduri baca novellah. Oh lagi lagi bila outing, semua pakat nk beli novel, makin meriah dengan pesta novel. Bila bosan dah sampai level 9999984760450238532999 yang tk prnh baca novel English pun sapu je novel English tu. Hehehe who cares kan? Asalkan ada benda yg boleh dibuat

As usual aku tk prnh nk stick on one topic in my every single post. Hahaha biarlah blog aku kot korang kesah apa kan? Aku pun tk kisah. Eh? Mcm pelik je tp persetankan jelah semua tu.
SPM dh start beb pehhh.

Haha em gdlck lah kepada semua candidates all over the country *mcm satu Malaysia baca blog aku je -,-*

Juga kepada batch ultimate 1115 igop

Juga kpd abg caklempong *dia tkkn kenal aku pun k*

Juga kpd cousin aku

Juga kepada senior di besout

Semoga berjaya

Semoga anda dapat freedom yang best lepas sebulan lagi k

0 cAkAp - cAkAp: