BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 28 November 2015

Sayang

it's been a while tak update blog
bila dh start cuti ni dh seminggu dh pun, ramai kawan kawan yg ada blog pakat pakat update blog. aku hanya mampu membaca dan mula adore dan mula mengagumi mereka yg rajin update yg ada blog lelawa tidak macam aku *emoji pandang bawah*

saya juga mengagumi kebolehan mereka yang pandai menulis. their writing's was interesting!!!! penuh dgn isi yang padu lagi mantap. juga ketahanan mereka untuk menulis panjang panjang berjela.

apalah yang korang pikir ek masa menulis. idea korang mcm air. tak mcm aku yg merapu je kt blog ni huhuhuhuhu *bm aku tk prnh dpt tinggi sbb slack kt karangan*

wanna see their blog? so ini ada certain yang aku mmg adore such as puteri's , wani's juga izzhar's

ok sebenarnya itu bukan main point utk post ni. bila korang bukak all of those link above, mesti ada post yg berkaitan dgn batch kan? ur batch, Tenji. hahahaha sis nk jugak talk abt this batch here


so ini yang ladies. yang boys malas nk cari hehehehe. okay apa ek yang nk dicerita kat sini?

so sejak kem dgn csq haritu, rasa mcm ukhwah dgn diaorg ni semakin kuat. mmg padan lah dgn objektif kem tu pun nk kuatkan semangat batch *ckp psal objektif teringat nurin hehehe*
sejak kem tu dh ada lagu batch yay!!!!! lagu tu aku rasa kalau nyanyi time nk spm nnt mesti nangis, sbb lagu tu mcm sedih je lirik dia. nk tau lirik dia? lirik Darah Tenji  *tajuk lagu* ada saja dimana mana -- kt askfm kt insta kt ws kt wc kt twitter kt fb --

ntahlah tgk, dh tkde idea nk tulis apa

haahahaha sebenernya tgh rindu sekolah ni

rindu kwn kwn rindu dragondiva

rindu nk lepak kt pantry kt bilik bacaan mkn maggi

rindu nk supper kt dm ramai ramai

rindu nk dduk ps main laptop

rindu nk gaduh dengan nadzirah

rindu nk dgr lawak bodoh tyah

rindu aiso yana babat hawa izzah leeya dhia ainata

rindu dorm delima 2

rindu nk kacau jiha nami tonah nurin lk

rindu feeling cuak nk masuk kelas

rindu Tenji

semua rindu nk sebab dduk rumah erlalu bosan terlalu mereput.


0 cAkAp - cAkAp: