BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 22 December 2015

my other half

so this post is kinda special huhu hangpa hadap ler

ada sorang ni mintak describe kt ask fm sebab aku pikir kt ask fm takleh letak gambo bebanyak tu yg aku post kt sini ni hehe. kalau korang still baca, korang akan tahu siapa yang aku describe ni, ok?

ok lets started *kepak kepak tangan*
the name that will be in my heart is NABIILA HUDA BINTI I'SA. aku tau takkan pernah salah sbb slalu je nampak dh jemu dh pun haha. dahulunya pernah sekolah sekali kat sbpi gopeng, lain rumah, dia nilam aku delima. kelas pun lelain hokay dia farabi aku kindi. tapi kelas sebelah menyebelah je. dari form 1 tak brpa nk rapat pun tapi still rapat coz i remember kita rapat gak lah time orientasi bcs kau rapat dgn anita, memandangkan aku dormate nita time tu, kita rapat. tp tak rapat sangat. time form 2 rasanya kita satu usrah!! i still remember tukr hadiah and we changed the present with each other. you got what you want, and i got what i want. sejak tu kita dh rapat dh sikit sikit. time form 3 tu kita rapat; SANGAT. bak kata babat you're my the half. cemana boleh rapat idk. lots of memories created. time bulan ramadhan, time stay kt sekolah, senang cerita banyak dh kenangan kita. rindunyaaa huda.

eh jap sambung descibe. huda ni minah kpop. sangat minat kpop and semuaorang tahu, dia ni dulu minat group boyfriend. siapa ntah yg dia minat kembar tu aku pun dh lupa haha. biasalah i dh move on dgn kpop ni. sekarang sejak sekolah luar ni dia suka mx dgn sapa sapa ntah laki group korea. aku pun tak tahu. kalau tetiba ade belambak rt kpop kt tl, au tahulah huda tgh online twttr lah tu. hm seingat aku dia suka warna hitam putih. taste suka yang ntahah tp yang pasti taste dia mmg beza sikit dr aku. kekadang tu mmg beza banyak. dia ni kinda mcm lelaki sikit. suka perfume lelaki, baju lelaki, ntahlah apa yg dia suka sangat dengan lelaki.... hahahahahahaha k gurau. anak orang kaya, tetiap tahun vacation overseas beb ngko jgn memain. umrah dh, istanbul dh. yang aku perati tetiap tahun pergi indon hahahahaha aku syak jodoh kau orang indoh lah huda hahahaha

huda ni ppim hokay. berbaju pink tp selalu pakai baju keypo. sampaikan org ingat dia ni ahli kedat polis bertauliah pdrm. huda ni ganas gak. kalau dia kata dia nak itu, she will find the way to get it. juga berhati kebal kuat. dia takkan mudah goyah. kalau dia kata a, a lah sampai akhir. contoh yang ketara, yang dia nak pindah. memacam org pujuk dia, semuaorg pujuk dia suruh jgn pindah. dia kesah apa, dia pindah jugak. katanya dia anggap aku as her younger sister. hehehehe biasalah tu. saya manja dengan awak je hehe. even kita ni banyak gila perbezaan but kau tahan je kan dgn perangai aku yang aku pun mengaku mengada-ngada ni.

about the memories between both of us, its more after the pt3. all the activities we had, we will do it together. pergi gua tempurung, pergi taman herba, pergi seminar kesihatan kt rtc tu, pergi ladang gaharu. aku rindu nak main kejar kejar dgn kau. aku rindu nak kena pulas telinga sbb gatal sangat. rindu nak tawaf satu sekolah sbb bosan time prep. kalau ajak nad, takdenya nak tu nak. hehe nad tu dh lah gemuk, pemalas nauzubillah kuat makan pulak tu hahahaha *nad jgn marah k hehe gurau* rindu nak outing sesama dengan kau. sebab kau layan je aku yang suka berjalan ni heheh. for sure aku rindu sangat dgn kau. kau tahu, aku prnh berharap and berangan kau dtg balik igop ni next year for the very last year utk bersama aku be by my side. tp aku tahu, benda tu takkan terjadi. sis redha dan pasrah.

kau tahu, bila kau kata kau nak pindah. aku buat bodoh je sebab taknak tunjuk yang aku risau aku sedih. sebab aku mmg tak suka tunjuk apa yang aku rasa kt orang lain. biar je lah aku simpan sakit tu sendiri.aku lek je depan kau. kita buat mcm mcm hahaha sampai kau ni jadi my partner in crime lah kut hehehehehe.when the day had come. the last day of our school session on 14th Nov 2015 pagi tu ada majlis. aku sedar bila bangun pagi tu, itu hari last aku dengan kau and aku berazam yang aku akan created the very last memories dgn kau ;) hahahaha kuat gak aku, aku nangis time hujung hujung. time nak turun tangga. mcm budak, kan aku nangis? tak sangka dlm setahun, i got my real best friend and at the very last of the year, i lost you. sumpah aku rasa lost gila awal awal tahun haritu.

rasa down gila. mcm mcm lah prob ada. tak suka budak kelas. tak suka dduk kelas. rindu kau. mcm mcm lagilah. but i had to move on, continued to live my life without you by my side. papepun, aku rindu sangat kat kau. my missing towards you is infinity, countless. kalau ada alat pengukur, alat tu boleh pecah. hahahaha hiperbola lak aku.

anyway kan huda, goodluck utk spm next year. aku tahu kau boleh buat sebab kau dpt belajar dlm keadaan yang bahagia. yelah kan study kt rumah hahaha aku tau kau pandai and all the best. my bae will succes in her spm-- truly from ur bae in igop hehe

nah aku lanje gambar gambar kita saja nk buat kau rindu aku lebih sikit

  ini time kat taman herba. gigih je si huda ni setting camera letak kt atas batu tu

 inilah time last day tu. nangis mcm bebudak tk dpt coklat je aku hehehehe

 the last day jugak. time matahari br nak naik plus cikgu berucap lama gila. panas nak mampus dduk kt dataran.

niat nak mampakkan full name sekolah tp tak mampu

habits aku kut suka menyelit kt belakang time huda selfie

 i have no idea when this picture was taken, and by who?.....

and the very last one :)


0 cAkAp - cAkAp: